Warszawa: Zamówienie na dostawę czekolady dla CKiK MSW.
Numer ogłoszenia: 3383 – 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5082462, faks 22 5081216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckikmsw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę czekolady dla CKiK MSW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę partiami czekolady w ilości 120.000 (sto dwadzieścia tysięcy) tabliczek czekolady czterech rodzajów po 30.000 (słownie: trzydzieści tysięcy) tabliczek czekolady każdego z czterech rodzajów (smaków). Dwa wymagane obligatoryjnie rodzaje czekolady to: mleczna oraz naturalna (gorzka), pozostałe dwa smaki dowolne, zaproponowane przez Wykonawcę w treści oferty. Czekolady wszystkich smaków powinny być czekoladami twardymi, a nie nadziewanymi..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wykazu zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (wymagane minimum 5 zamówień); Zamawiający wymaga aby oferent wskazał co najmniej pięć zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w całym tym okresie), którego przedmiot obejmował dostawę czekolady o wartości co najmniej 200 000 zł netto (bez podatku VAT) w odniesieniu do każdego zamówienia. Przez wykonanie zamówienia rozumie się sumę dostaw zrealizowanych w ramach jednej umowy.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) zestawienie bezwzględnie wymaganych parametrów, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt spełnia wymogi na podstawie Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz. U. Nr 214 poz. 1813 z 2002 r. z późn. zm.); Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 136 poz. 914 z 2010 r. ze zm.) – wymagane na podstawie pkt. 8.4.2 SIWZ, 3) dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta i wykonawcę Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE.L.2004.139.1) lub dokument równoważny np. pisemną opinię wydaną przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta i wykonawcy – wymagany na podstawie pkt. 8.4.3 SIWZ, 4) specyfikacje jakościowe oferowanych produktów – opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny zawierające w szczególności następujące informacje: opis wyrobu, wykaz składników, parametry fizykochemiczne, wartość odżywcza 100 g produktu – wymagany na podstawie pkt. 8.4.4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 – Cena – 70
- 2 – Jakość i walory smakowe – 30
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckikmsw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02 – 507 Warszawa, Nowy Pawilon IX piętro, pokój 18 lub 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2016 godzina 11:30, miejsce: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02 – 507 Warszawa, Nowy Pawilon IX piętro, pokój 18 lub 19..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ
- Załącznik nr 1.1 do SIWZ
- Załącznik nr 2 do SIWZ
- Załącznik nr 3 do SIWZ
- Załącznik nr 4 do SIWZ
- Załącznik nr 5 do SIWZ
- Załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ
- Zawiadomienie dotyczące wyboru oferty